Veel gestelde vragen Slippers

Antwoorden op veel gestelde vragen

Maat en pasvorm

Welke maat moet ik kiezen?
Kelly-Jo slippers vallen volgens de standaard Nederlandse schoenmaten. Dat wil zeggen dat 39 ook 39 is. Mocht een model afwijken, dan staat dat vermeld in de tekst. Natuurlijk kan het voorkomen dat een maat toch niet lekker zit, dan mag je de slippers uiteraard ruilen.

Hoe valt de pasvorm?
Alle modellen van Kelly-Jo slippers hebben een voetbed en daardoor een comfortabel draagcomfort. De slippers zijn geschikt voor elke voet. In de collectie zitten een aantal modellen die zelfs extra geschikt zijn voor een brede voet. Dit wordt dan bij het model vermeld.

Joy #22 blauw sfeer
Model Joy #22 blauw
Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?
Bestellen is heel makkelijk: kies jouw favoriete slipper, de maat, de kleur en klik op bestel. Hierna kun je verder winkelen of afrekenen. Kies voor betalen, volg dan de stappen in het betaalsysteem en de slippers worden naar je opgestuurd. Je bestelling wordt per e-mail een bevestigd. Bestel je zondag t/m vrijdag vóór 16.00 uur, dan wordt de bestelling dezelfde dag nog verstuurd.

De slippers die ik wil zijn niet in mijn maat. Wat nu?
Als jouw maat niet meer op voorraad is kun je een mailtje sturen naar info@kellyjoslippers.nl met je naam, het model, de kleur en de maat van de slippers die je graag had willen hebben. Zodra het item weer op voorraad is, krijg je van ons een mailtje en kun je alsnog het item bestellen als je dat wilt.

Kan ik mijn bestelling nog veranderen of annuleren?
Zit er een fout in je adresgegevens, heb je een verkeerde slipper of verkeerde maat besteld? Geen probleem. Mail ons zo snel mogelijk, liefst meteen na het plaatsen van de bestelling. Dan gaan wij meteen aan de slag om je bestelling aan te passen: info@kellyjoslippers.nl

Zenzi #21 crème sfeer
Model Zenzi #21 crème
Betalen

Hoe kan ik betalen?
Betalen kan heel makkelijk met iDeal, creditcard (VISA en MasterCard), PayPal, Bancontact of Belfius Direct.

Wat zijn de verzendkosten?
Verzenden binnen Nederland, zelfs binnen de EU, is gratis!
Buiten de EU rekenen we € 14,95 per bestelling.

Sofia #5 rood sfeer
Model Sofia #5 rood
Verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?
Indien je je bestelling op zondag t/m vrijdag vóór 16.00 uur plaatst wordt het pakket dezelfde dag nog verzonden. Meestal heb je je pakketje dan de volgende dag al in huis. Als je op zaterdag voor 16.00 uur besteld wordt de bestelling vaak op maandag bezorgd.

Kan in mijn bestelling volgen?
Dat kan. Zodra we je bestelling mee hebben gegeven aan een bezorger van PostNL ontvang je per mail een track & trace code. Hiermee kun je inloggen op mijn PostNL en je bestelling volgen.

Kan ik mijn bestelling afhalen?
Dat kan. Je kunt de bestelling van maandag t/m zaterdag afhalen bij Fashion Factory, Eglantier 328  in Apeldoorn. Hou bij afhalen rekening met een levertijd van twee werkdagen. Als je de bestelling af wilt halen, stuur dan een e-mail naar info@kellyjoslippers.nl Je kunt je bestelling ook af laten leveren bij een PostNL-afhaalpunt.

Verzenden jullie ook naar het buitenland?
Ja. Verzenden binnen de EU-landen is gratis. Buiten de EU rekenen we € 14,95 per bestelling.

Fenna #16 zwart sfeer
Model Fenna #16 zwart
Retourneren

Hoe retourneer ik mijn bestelling?
Is een slipper niet helemaal naar wens? Dat kan gebeuren. Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@kellyjoslippers.nl Vermeld je naam, factuurnummer, model en de reden van retour. Vervolgens kan je het per post (dit is voor eigen kosten) retour sturen naar:

Kelly-Jo slippers
Eglantier 328
7329 DK Apeldoorn

Vergeet hierbij niet je factuur (maak een kopie voor jezelf) met het pakketje van je retourzending mee te sturen. Op deze manier kunnen we je retour het snelst verwerken. Zodra we de slippers hebben ontvangen hoor je direct van ons. Je kunt het doosje waarin de slippers verstuurd worden gebruiken als verzenddoos. De slippers moeten wel in originele staat en ongebruikt retour komen. Bekijk de retourvoorwaarden.

Hoe snel wordt mijn retour verwerkt?
Het verwerken van je retour duurt vaak één werkdag. Zodra je retour is verwerkt ontvang je van ons een mailtje. Het duurt vaak een paar werkdagen voordat je geld is teruggestort.

Mag ik de slippers ruilen?
Wil je je slippers ruilen? Geen probleem. Stuur een e-mail naar info@kellyjoslippers.nl
Laat weten wat je ervoor terug wilt (een andere maat of een ander model) dan gaan wij dat gelijk regelen. Zodra je slippers bij ons binnen zijn, sturen wij de nieuwe slippers naar je toe. De verzendkosten worden later met je verrekend. Graag opsturen naar:

Kelly-Jo slippers
Eglantier 328
7329 DK Apeldoorn

Ruilen mag ook in onze winkel op bovenstaand adres.

Vergeet hierbij niet je factuur (maak een kopie voor jezelf) met het pakketje van mee te sturen. Op deze manier kunnen we de ruil het snelst verwerken. Zodra we de slippers hebben ontvangen hoor je direct van ons. Je kunt het doosje waarin de slippers verstuurd worden gebruiken als verzenddoos. Bekijk ook de retourvoorwaarden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
– De slippers zijn niet gedragen of gebruikt.
– Eventuele kaartjes of tags zitten aan het product.
– Het artikel is binnen 14 dagen na orderdatum bij ons binnen.
– Het artikel wordt in goede staat bij ons afgeleverd.

Mijn bestelling klopt niet. Wat nu?
ls er iets mis met je bestelde slippers? Stuur een mail naar info@kellyjoslippers.nl dan helpen we je graag verder.

Staat je vraag er niet tussen, schroom dan niet om ons te mailen: info@kellyjoslippers.nl

Milou #10 blauw sfeer
Model Milou #10 blauw