Retourneren Slippers

Klopt er iets niet, dan doen wij niet moeilijk

Retourneren

Is een slipper niet naar wens? Dat kan gebeuren. Meld je retour aan door een e-mail te sturen naar info@kellyjoslippers.nl Vermeld je naamfactuurnummermodel en de reden van retour.

Vervolgens kan je het per post (dit is voor eigen kosten) de slippers  (altijd als paar) retour sturen naar:
Kelly-Jo slippers
Eglantier 328
7329 DK Apeldoorn

Vergeet niet de factuur (maak een kopie voor jezelf) met het pakketje van je retourzending mee te sturen. Op deze manier kunnen we je retour het snelst verwerken. Zodra we de slippers hebben ontvangen hoor je direct van ons. Je kunt het doosje waarin de slippers verstuurd worden gebruiken als verzenddoos. Bekijk ook de retourvoorwaarden.

Ruilen

Wil je je slippers ruilen? Geen probleem. Stuur een e-mail naar info@kellyjoslippers.nl Vermeld je naamfactuurnummermodel en de reden van ruilen. Laat weten wat je ervoor terug wilt (een andere maat of een ander model), dan gaan wij dat gelijk regelen. Zodra je slippers bij ons binnen zijn, sturen wij de nieuwe slippers naar je toe. De verzendkosten en eventueel prijsverschil worden later met je verrekend. Graag opsturen naar:

Kelly-Jo slippers
Eglantier 328
7329 DK Apeldoorn

Ruilen mag ook in onze winkel in Apeldoorn, zie bovenstaand adres.

Vergeet niet de factuur (maak een kopie voor jezelf) met het pakketje van je retourzending mee te sturen.Op deze manier kunnen we je retour het snelst verwerken. Zodra we de slippers hebben ontvangen hoor je direct van ons. Je kunt het doosje waarin de slippers verstuurd worden gebruiken als verzenddoos. Bekijk ook de retourvoorwaarden.

Retourvoorwaarden
  • Het artikel is niet gedragen of gebruikt.
  • Kaartjes of tags zitten aan het product.
  • Het artikel is binnen 14 dagen na orderdatum bij ons binnen.
  • Het artikel wordt in goede staat bij ons afgeleverd.
Uitzonderingen op retour

Sale-items kunnen retour worden gestuurd (dit is voor eigen kosten), maar je ontvangt geen geld terug. Je mag ze wel ruilen voor andere slippers. Het eventuele prijsverschil van de nieuwe slippers + verzendkosten zijn voor eigen rekening.

Klachten

Gelukkig komt het nauwelijks voor, maar mocht je een klacht hebben over een Kelly-Jo slipper, dan horen wij dat graag. Stuur een e-mail naar info@kellyjoslippers.nl Omschrijf je klacht en dan lossen wij het zo snel mogelijk op voor je. Vergeet niet je naam, mobiele nummer en factuurnummer te vermelden.

Kelly-Jo slippers model Olea
Kelly-Jo slippers model Olea